2012 – året i bøger

Nu er vi jo som bekendt på allersidste dag på året, og så er det vel passende med en lille opridsning af årets bøger. Og hold nu op, hvor har der været mange! Jeg tror aldrig nogensinde, jeg har læst så mange bøger på ét år før, så her får I 2012’s bøger i tal:

Antal bøger læst: 213

Antal sider læst (iflg. goodreads): 59266

Gennemsnitlig boglængde: 278,24 sider

Antal bøger læst fra listen: 10 down, 90 to go

Top 3 fra listen (klik på billederne for at gå til det pågældende blogindlæg):

To Kill a Mockingbird - Harper Lee The Time Traveler's Wife - Audrey Niffenegger The Hobbit - J.R.R. Tolkien

Visuel oversigt fra goodreads (NB: antal bøger passer ikke, da jeg har læst 5 af dem to gange, og det kan goodreads ikke registrere 😉 ):

Bøger 2012

Alt i alt kan vi vist konkludere, at det har været et helt fantastisk læseår for mig! Og jeg håber at denne læselyst og -iver fortsætter i 2013. P.t. har jeg i hvert fald en to-read-liste på omkring 427 plus det løse, så der er nok at tage fat i 😉

Hvordan har jeres 2012 læseår været?

Og så ønsker jeg jer naturligvis et rigtigt godt nytår!

Skriv en kommentar